Transformujący lider
Trudne sytuacje w zarządzaniu – rozwiązywanie konfliktów
Dla kogo?
Dla liderów i menedżerów, którzy chcą doskonalić swoje kompetencje w zakresie motywowania, komunikacji z pracownikami i rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych, prowadzenia trudnych rozmów,
WARSZTAT ZBUDOWANY W OPRCIU O METODĘ TRANSFORMING COMMUNICATION
Co osiągniesz?
- Wzbogacisz swój warsztat umiejętności menedżerskich
- Zidentyfikujesz, trudne dla Ciebie sytuacje w zarządzaniu pracownikami i nauczysz się, jak sobie z nimi radzić
- Łatwiej będzie Ci zapobiegać konfliktom w grupie pracowników i rozwiązywać je, gdy się już pojawią
- Dowiesz się, co motywuje Twoich pracowników
- Udoskonalisz komunikację z pracownikami, dzięki nowoczesnemu podejściu Transforming Communication
Dowiesz się, jak dobrać pracownika do zespołu
Jakie są opinie o poprzednim szkoleniu?
„Mega fajne doświadczenie, inspirujące, porządkujące dotychczasową wiedzę i dające również dużo nowych informacji pomocnych w pracy.”
„Nowy sposób zarządzania i rozwiązywania trudnych sytuacji”
„Cieszę się, że nie było to typowo sztywne i merytoryczne spotkanie tylko szkolenie prak-tyczne, ciekawe, inspirujące, zabawne”
Kto prowadzi?
Jacek Furałkowski
Trener i coach w firmie Meritum Consulting od 2005 roku. Absolwent podyplomowych studiów z zakresu coachingu w Szkole Głównej Handlowej. Ukończył Wydział Ekonomii na Uniwersytecie Opolskim, Certyfikowany Trener NLP, absolwent programu Transforming CommunicationTM. Posiada praktyczne dziesięcioletnie doświadczenie pracy w sektorze bankowym, w tym pięć lat doświadczenia na stanowisku managerskim.
Od jedenastu lat prowadzi szkolenia oraz coachingi dla biznesu. W szkoleniach stosuje podejście Transforming Communications (komunikacji transformującej), której celem jest uzyskanie porozumienia. Opiera się na praktycznych przykładach, zaczerpniętych ze swojej pracy na różnych szczeblach.
Z jego usług korzystali tacy klienci, jak: Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o, Bayer CropScience, BRE Ubezpieczenia Sp. z o.o., Berendsen Poland, Castorama, Faurecja, Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej, HRK S.A., Gino Rossi S.A., Hewlett-Packard, , Novartis Poland Sp. z o.o, PZU S.A., PCPR Ostrów Mazowiecka , Pekao S.A, PKO BP S.A., Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, SSI Schaefer Sp .z o.o, Tchibo Coffee Service Polska Sp z o.o., Telefonika Kable SA., Urząd Miasta w Grudziądzu, Valeant S.A., Web Inn S.A.
Wykładowca w Krakowskiej Akademii. Współpracował również z: Uniwersytetem Warszawskim, Wyższą Szkołą Humanistyczną we Wrocławiu, Wyższą Szkołą Administracji Publicznej w Szczecinie.
Przedsiębiorca lubiący innowacje. Właściciel Meritum Consulting Centrum Szkoleń i Rozwoju oraz promotor marki NOPAR-International w Polsce.
Propagator innowacji – wypromowany przez niego produkt Folio Contact jest nowoczesnym narzędziem służącym do prezentacji trenerom i menedżerom (więcej: www.nopar-international.pl)
Jaki jest program szkolenia ?
TRANSFORMUJĄCY LIDER I JEGO WPŁYW NA ZESPÓŁ
- Przestrzeń przywództwa
- Twoja wizja bycia liderem.
- Główna zasada w zarządzaniu, którą mógłbyś postawić na biurko – ćwiczenie
- Lider a menedżer
- Ludzie przychodzą do firmy, a odchodzą od szefa – idealny/nieidealny szef – ćwiczenie
- Cechy lidera wg Coveya
TRUDNE SYTUACJE W ZARZĄDZANIU
- Identyfikacja sytuacji trudnych
- Informacja zwrotna
- Problemy w motywacji i delegowaniu
- Konflikt w zespole
TRANSFORMING COMMUNICATION – METODA POMAGAJACA OSIĄGNĄC POROZUMIENIE
- Podstawowe założenia komunikacji transformującej
- Zastosowanie metody Transforming Communication
- do polepszenia komunikacji w zespole
- do rozwiązywania konfliktów i napiętych sytuacji
- Transforming Communication w trzech krokach
KOMUNIKACJA W SYTUACJI TRUDNEJ
- Parafraza to za mało – słuchanie odzwierciedlające
- Aby rozwijać pracowników i nie pracować za nich
- Każdy z nas kiedyś czuł się niezrozumiany w trakcie rozmowy – dyskusja grupowa
- 12 nawykowych reakcji, przeszkadzających w porozumieniu z pracownikami i współpracownikami
- Metoda dwóch kroków
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
- Pierwsze zdanie, które wypowiesz w trudnej sytuacji jest ważne
- Konflikt jako jeden z aspektów relacji
- Rodzaje konfliktów – zamknięta pętla komunikacyjna, konflikt potrzeb czy wartości?
- Rama – atmosfera do rozwiązania konfliktu
- Na ile mogę się porozumieć, gdy mam zupełnie inne zdanie? – ćwiczenie w parach
- Konflikty wartości – sposoby postępowania
MOTYWACJA ZESPOŁU I AUTOMOTYWACJA
- DNA motywacji
- Inspiracja i stan flow – jak to działa?
- Co motywuje ludzi do pracy? – wyniki badań
- Kierunki motywacji:
- Motywacja od problemu czy na cel
- Wartości – wewnętrzna motywacja
- Model poziomów neurologicznych
- Indywidualna hierarchia wartości – ćwiczenie
- Spójność lidera, czyli dlaczego ludzie chcą iść ze mną?
Jak się zgłosić?
Telefonicznie lub mailowo:
Beata Stępniak-Furkałowska
tel. 608 302 988
biuro@meritum-c.com.pl