Transformujący lider
Trudne sytuacje w zarządzaniu – rozwiązywanie konfliktów

13-14 listopada 2018r. w Warszawie

Dla kogo?

Dla liderów i menedżerów, którzy chcą doskonalić swoje kompetencje w zakresie motywowania, komunikacji z pracownikami i rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych, prowadzenia trudnych rozmów,

WARSZTAT ZBUDOWANY W OPRCIU O METODĘ TRANSFORMING COMMUNICATION

Co osiągniesz?

  • Wzbogacisz swój warsztat umiejętności menedżerskich
  • Zidentyfikujesz, trudne dla Ciebie sytuacje w zarządzaniu pracownikami i nauczysz się, jak sobie z nimi radzić
  • Łatwiej będzie Ci zapobiegać konfliktom w grupie pracowników i rozwiązywać je, gdy się już pojawią
  • Dowiesz się, co motywuje Twoich pracowników
  • Udoskonalisz komunikację z pracownikami, dzięki nowoczesnemu podejściu Transforming Communication

Dowiesz się, jak dobrać pracownika do zespołu

Jakie są opinie o poprzednim szkoleniu?

„Mega fajne doświadczenie, inspirujące, porządkujące dotychczasową wiedzę i dające również dużo nowych informacji pomocnych w pracy.”

Lider zespołu handlowego

„Nowy sposób zarządzania i rozwiązywania trudnych sytuacji”

Kierownik zespołu ds. poręczeń

„Cieszę się, że nie było to typowo sztywne i merytoryczne spotkanie tylko szkolenie prak-tyczne, ciekawe, inspirujące, zabawne”

Koordynator zespołu

Kto prowadzi?

Jacek Furałkowski

Trener i coach w firmie Meritum Consulting od 2005 roku. Absolwent podyplomowych studiów z zakresu coachingu w Szkole Głównej Handlowej. Ukończył Wydział Ekonomii na Uniwersytecie Opolskim, Certyfikowany Trener NLP, absolwent programu Transforming CommunicationTM. Posiada praktyczne dziesięcioletnie doświadczenie pracy w sektorze bankowym, w tym pięć lat doświadczenia na stanowisku managerskim.

Od jedenastu lat prowadzi szkolenia oraz coachingi dla biznesu. W szkoleniach stosuje podejście Transforming Communications (komunikacji transformującej), której celem jest uzyskanie porozumienia. Opiera się na praktycznych przykładach, zaczerpniętych ze swojej pracy na różnych szczeblach.

Z jego usług korzystali tacy klienci, jak: Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o, Bayer CropScience, BRE Ubezpieczenia Sp. z o.o., Berendsen Poland, Castorama, Faurecja, Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej, HRK S.A., Gino Rossi S.A., Hewlett-Packard, , Novartis Poland Sp. z o.o, PZU S.A., PCPR Ostrów Mazowiecka , Pekao S.A, PKO BP S.A., Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, SSI Schaefer Sp .z o.o, Tchibo Coffee Service Polska Sp z o.o., Telefonika Kable SA., Urząd Miasta w Grudziądzu, Valeant S.A., Web Inn S.A.

Wykładowca w Krakowskiej Akademii. Współpracował również z: Uniwersytetem Warszawskim, Wyższą Szkołą Humanistyczną we Wrocławiu, Wyższą Szkołą Administracji Publicznej w Szczecinie.
Przedsiębiorca lubiący innowacje. Właściciel Meritum Consulting Centrum Szkoleń i Rozwoju oraz promotor marki NOPAR-International w Polsce.

Propagator innowacji – wypromowany przez niego produkt Folio Contact jest nowoczesnym narzędziem służącym do prezentacji trenerom i menedżerom (więcej: www.nopar-international.pl)

Jaki jest program szkolenia ?

TRANSFORMUJĄCY LIDER I JEGO WPŁYW NA ZESPÓŁ

  • Przestrzeń przywództwa
  • Twoja wizja bycia liderem.
    • Główna zasada w zarządzaniu, którą mógłbyś postawić na biurko – ćwiczenie
  • Lider a menedżer
    • Ludzie przychodzą do firmy, a odchodzą od szefa – idealny/nieidealny szef – ćwiczenie
  • Cechy lidera wg Coveya

TRUDNE SYTUACJE W ZARZĄDZANIU

  • Identyfikacja sytuacji trudnych
    • Informacja zwrotna
    • Problemy w motywacji i delegowaniu
    • Konflikt w zespole

TRANSFORMING COMMUNICATION – METODA POMAGAJACA OSIĄGNĄC POROZUMIENIE

  • Podstawowe założenia komunikacji transformującej
  • Zastosowanie metody Transforming Communication
    • do polepszenia komunikacji w zespole
    • do rozwiązywania konfliktów i napiętych sytuacji
    • Transforming Communication w trzech krokach

KOMUNIKACJA W SYTUACJI TRUDNEJ

  • Parafraza to za mało – słuchanie odzwierciedlające
  • Aby rozwijać pracowników i nie pracować za nich
  • Każdy z nas kiedyś czuł się niezrozumiany w trakcie rozmowy – dyskusja grupowa
  • 12 nawykowych reakcji, przeszkadzających w porozumieniu z pracownikami i współpracownikami
  • Metoda dwóch kroków

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW

  • Pierwsze zdanie, które wypowiesz w trudnej sytuacji jest ważne
  • Konflikt jako jeden z aspektów relacji
  • Rodzaje konfliktów – zamknięta pętla komunikacyjna, konflikt potrzeb czy wartości?
  • Rama – atmosfera do rozwiązania konfliktu
    • Na ile mogę się porozumieć, gdy mam zupełnie inne zdanie? – ćwiczenie w parach
    • Konflikty wartości – sposoby postępowania

MOTYWACJA ZESPOŁU I AUTOMOTYWACJA

 

  • DNA motywacji
  • Inspiracja i stan flow – jak to działa?
    • Co motywuje ludzi do pracy? – wyniki badań
  • Kierunki motywacji:
    • Motywacja od problemu czy na cel
  • Wartości – wewnętrzna motywacja
    • Model poziomów neurologicznych
    • Indywidualna hierarchia wartości – ćwiczenie
  • Spójność lidera, czyli dlaczego ludzie chcą iść ze mną?

Inwestycja finansowa:

 

  • Wpłata na minimum 4 tygodnie przed szkoleniem
    1 450 zł +23% vat
  • Wplata na mniej niż 4 tygodnie przed szkoleniem
    1 600 zł +23 % vat

Jak się zgłosić?

Telefonicznie lub mailowo:

Beata Stępniak-Furkałowska
tel. 608 302 988
biuro@meritum-c.com.pl

Formularz zgłoszeniowy

15 + 10 =