Kim jesteśmy?

  • Jesteśmy grupą trenerów, działających z pasją.
  • Lubimy ludzi, lubimy dzielić się wiedzą i umiejętnościami.
  • Mamy poczucie humoru i dystans do siebie.
  • To, czego uczymy przetestowaliśmy w praktyce.
  • Nasze warsztaty są pełne nowych doświadczeń, teoria stanowi jedynie ramę do nich.

Beata Stępniak-Furkałowska

Trenerka od 1998 roku, z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i projektów doradczych dla klientów różnych branż; absolwentka Wydziału Resocjalizacji na Uniwersytecie Warszawskim. Pracowała na stanowisku kierownika projektów w firmie AC Nielesen Polska oraz na stanowisku trenera wewnętrznego i specjalisty ds. rozwoju kadr w firmie Kamis-Przyprawy.

Prowadzi treningi i konsultacje związane z szeroko rozumianym rozwojem osobistym w obszarach: obsługa trudnego klienta, zarządzanie emocjami i work-life balance. Towarzyszyła w rozwoju wielu zespołów obsługi klienta oraz zespołów sprzedażowych.

Ze szkoleń, prowadzonych przez nią skorzystały takie firmy, jak: Akme, Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o, Bayer CropScience, BRE Ubezpieczenia Sp. z o.o., Bricoman; Kredyt Bank S.A.; Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris; Logomed Sp. z o.o.; Novartis Poland Sp. z o.o, PKO BP, Pekao B;PZU S.A., Tchibo Coffee Service Polska Sp z o.o., Security Plus+; Friends; Telefonika Kable SA., Totalizator Sportowy Sp. z o.o., Valeant S.A.(ICN Polfa Rzeszów), Web Inn SA (Sygnity SA); ZUS.

Wykładowca w Akademii Finansów i Biznesu Vistula, Krakowskiej Akademii. Współpracowała także z: Akademią Pedagogiki Specjalnej, Uniwersytetem Warszawskim, Wyższą Szkołą Humanistyczną we Wrocławiu, Wyższą Szkołą Administracji Publicznej w Szczecinie.

Prelegentka konferencji i seminariów; m.in. w Szkole Biznesu w Nowym Sączu, Kongresu HR, Dni Kariery.

 Autorka programu e-learningowego „Profesjonalna obsługa Klienta” (Wydawnictwo Synergia) oraz licznych artykułów i publikacji z zakresu efektywnego zarządzania własną energią, wewnętrznej równowagi i komunikacji. Ostatnie artykuły:

  • „Śmierć, podatki i stres, czyli jak budować osobowość silną immunologicznie” – KontrolerInfo, lipiec 2016
  • „Alchemia wpływu, albo jak nami manipulują?” –  Kontrolerinfo, kwiecień 2016
  • „Mity na temat asertywności” – Kontrolerinfo, styczeń 2016
  • „Zarządzanie priorytetami i Work-Life Balance” – Marketing w Praktyce
  • „Transforming Communication” – droga do porozumienia i pokojowego rozwiązywania konfliktów – Zdrowie Menedżera – nr 10, październik 2015

Pasjonatka pisaniaNieustannie w twórczej podróży do rozwoju.

Jacek Furkałowski

Trener i coach w firmie Meritum Consulting od 2005 roku. Absolwent podyplomowych studiów z zakresu coachingu w Szkole Głównej Handlowej. Ukończył Wydział Ekonomii na Uniwersytecie Opolskim, Certyfikowany Trener NLP, absolwent programu Transforming CommunicationTM. Posiada praktyczne dziesięcioletnie doświadczenie pracy w sektorze bankowym, w tym pięć lat doświadczenia na stanowisku managerskim.

Od jedenastu lat prowadzi szkolenia oraz coachingi dla biznesu. W szkoleniach stosuje podejście Transforming Communications (komunikacji transformującej), której celem jest uzyskanie porozumienia. Opiera się na praktycznych przykładach, zaczerpniętych ze swojej pracy na różnych szczeblach.

Z jego usług korzystali tacy klienci, jak: Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o, Bayer CropScience, BRE Ubezpieczenia Sp. z o.o., Berendsen Poland, Castorama, Faurecja, Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej, HRK S.A., Gino Rossi S.A., Hewlett-Packard, , Novartis Poland Sp. z o.o, PZU S.A., PCPR Ostrów Mazowiecka , Pekao S.A, PKO BP S.A., Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, SSI Schaefer Sp .z o.o, Tchibo Coffee Service Polska Sp z o.o., Telefonika Kable SA., Urząd Miasta w Grudziądzu, Valeant S.A., Web Inn S.A.

Wykładowca w Krakowskiej Akademii. Współpracował również z: Uniwersytetem Warszawskim, Wyższą Szkołą Humanistyczną we Wrocławiu, Wyższą Szkołą Administracji Publicznej w Szczecinie.
Przedsiębiorca lubiący innowacje. Właściciel Meritum Consulting Centrum Szkoleń i Rozwoju oraz promotor marki NOPAR-International w Polsce.

Propagator innowacji – wypromowany przez niego produkt Folio Contact jest nowoczesnym narzędziem służącym do prezentacji trenerom i menedżerom (więcej: www.nopar-international.pl)